onsdag 24 juli 2013

Känner mig så här...

2,5 timmars sömn är på tok för lite. Fröken Juli har fått nytt namn, fröken bök. Många avsnitt av Sons of Anarchy blev det inatt......


1 kommentar:

  1. Vad jobbigt det låter, stackars dig!! Jag hoppas hon kommer i dag, innan 24.00, jag har ju röstat på att fröken Juli ska komma den 24:e, så nu får hon komma ;) /LindA

    SvaraRadera