Vad jobbigt det låter, stackars dig!! Jag hoppas hon kommer i dag, innan 24.00, jag har ju röstat på att fröken Juli ska komma den 24:e, så nu får hon komma ;) /LindA
Vad jobbigt det låter, stackars dig!! Jag hoppas hon kommer i dag, innan 24.00, jag har ju röstat på att fröken Juli ska komma den 24:e, så nu får hon komma ;) /LindA
SvaraRadera