Malins vardag.....
tisdag 23 juli 2013
Kan inte sova.
Vill sova, men går inte. Supertrött. Jack ligger o ropar på pappa i sömnen, lite gulligt. :-)
Imorgon är det besök hos barnmorskan som gäller. Hade hoppats på att slippa det. Tur hon är trevlig i alla fall.:-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar