torsdag 25 juli 2013

Mys i solen.

Med lite vätskebrist och feber för lilla damen så startar vi dagen med mys i solen, massa dricka och lite vila.  Hon blir snart pigg igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar