Malins vardag.....
torsdag 25 juli 2013
Mys i solen.
Med lite vätskebrist och feber för lilla damen så startar vi dagen med mys i solen, massa dricka och lite vila. Hon blir snart pigg igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar