söndag 21 december 2014

Alla klappar inslagna...

Tog ett tag men sen så...blev en hel del papper, tror jag hade 21 meter papper, har kanske 2 kvar... Får skylla på att jag har många barn och att jag även slagit in mormor och morfars och morbror Bennys julisar åt dom... Låter illa om jag säger att dom är bortskämda kanske....😝

Idag har jag haft sjukt ont under fötterna och även varit smått seg i skallen. Första intropasset på nytt jobb avklarat, så  mycket info och så mycket jag inte varit i kontakt med innan men som verkar så intressant och roligt. Kände att jag levde i går kl 16.45 när jag gick hem. 7 pass till inbokade sen kör allvaret igång. 😁😁 ska bli skoj!

Nu ska jag sova, håll tummarna för att vi äntligen lyckas få till träff med kompisar imorgon och att ingen blir sjuk. 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar