Vaknade nyss, toa för femte gången o svårt att somna om. Spänner, drar och trycker. Är trött men kan inte sova. Drömmer så skumma saker. Tyckte även att jag hörde musik och massa skratt nyss??
Idag blir jag själv på berget med Filippa. Grödinge vill ha altanbyggare på plats, men Ronny får ta med sig barnen, mådde inget vidare igår och känner att orken att vara ensam är liten, om ens det. Ska passa på att vila.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar