söndag 21 juli 2013

LYX!!!

.....Och VÄLBEHÖVLIGT!!! Idag tog Ronny båda små med sig till deras fantastiska faster och farbror och Anna hade barnen medans Ronny snickrade med Tommy. Jag renade lite kläder i barnens garderober och plockade med tvätt, sen la jag mig....och gick upp 14.00. Så skönt att bara ligga i sängen o halvsova, behövdes!! Åkte till päronen och käkade middag där, Filippa blir kvar ett tag där så blir tomt här hemma. Nu är det Sons of Anarchy och glass med Ronny och hopp om förlossning snart. ( nej alla nyfikna, inget är på g, bara hoppas )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar