Elvina har alla känselspröt ute just nu. Gråter lätt, vill vara nära, svårt att sova och vill väldigt gärna ha sin pappa. Jack är lika dan förutom gråten och att det andra inte är lika intensivt.... Dom känner på sig att saker är på gång. ❤ Mina fina. Filippa var lite lika dan när hon var liten.
Kram till er allihopa <3
SvaraRaderaTack Goa du!
SvaraRadera