Då har vi beräknad förlossning, hoppas på att det går smidigt med barnvakt och annat under tiden. Känner mig stor och otymplig och vaggar som en anka när jag går. Ska jag upp ur sängen får man liksom slita tag i Ronny så jag kan häva mig upp. Är som ett kassaskåp....... Det trycker och bökar och gör ont, som det ska göra antar jag.
Vad jobbigt det låter! Jag hoppas för din skull att förlossningen kommer i gång snart!!/ Linda
SvaraRadera