fredag 26 juli 2013

Lite smått varmt!

Det va Väldans va varmt det var idag, blev smått svimfärdig hos Grödingefolket så tog barnen och åkte hemmåt. Hela familjen badade, tur inte grannarna var hemma och såg oss. :-) skönt var det och sen blev det glass o dricka. Är helt off och vill sova. Hör åskan långt borta men här skiner solen. 

En dag kvar.........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar