Det va Väldans va varmt det var idag, blev smått svimfärdig hos Grödingefolket så tog barnen och åkte hemmåt. Hela familjen badade, tur inte grannarna var hemma och såg oss. :-) skönt var det och sen blev det glass o dricka. Är helt off och vill sova. Hör åskan långt borta men här skiner solen.
En dag kvar.........
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar