torsdag 25 juli 2013

God natt.

Ingen bebbe än, dagen D på lördag, vore skönt om det satte igång snart. Sa idag att det blir en smärre chock om det är en kille. Just nu inställd till 100 på tjej. :-) Då blir det att tänka om i namnväg och köpa lite nya kläder:-) 

Fick glada nyheter idag om nya invånare i Hölö om några månader.. ROLIGT!! Så glad för deras skull. Det blir bra!! 

Nu, sömn och håll tummar att något händer snart. Känner mig lite uppsvälld just nu. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar