torsdag 18 juli 2013

Känner INGET.

Ingen tillstymmelse what so ever till att fröken Juli ska komma ut!! Känner inte stress eller så som innan dom andra gångerna men denna väntan är inte den roligaste heller. Ska till barnmorskan nästa vecka så hoppas på mirakelhjälp då!! :-) 9 dagar kvar, har ju gått över tiden med de andra så räknar inte med annat nu, hoppas iaf på att hon är här inom 2 veckor. Inte helt omöjligt så......

Första bilden tror jag minsann, helt sprickfärdig och väldigt stor mage är det just nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar