Nästan i alla fall, hade en dag i Kungens Kurva och Skärholmen med Ronny och Filippa. Lite shopping och kyl och frys letande. Elvina och Jack var hos deras faster och farbror under tiden. Åkte dit och avslutade dagen med middag ihop. Tack för det!! Nu lite film och sömn!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar