fredag 2 december 2016

Fredag hela veckan.

I dag får det va sista sjukdagen.dexter skulle kunnat gå, och absolut Jack som inte varit sjuk. Det är Elvina som inte skulle orka. 2 veckor av o till har hon varit dålig. Blä. Jag är bara trött, som fan. Mentalt matt och ledsen. Mamma har en dålig period, orkar knappt med att titta på oss när vi varit där. Jag blir så ledsen. Christer blir jätteledsen men håller ihop, det brats lite igår. Å det tar jag så hårt. Usch. 💚
Sover skitdåligt,drömmer så jäkla mkt skit. Bränder,folk som slåss,jag vaknar upp klarvaken med ett ryck.

Har rensat hemma, gör det när jag inte mår så bra. Det är skönt. Igår fick Elvinas rum ett ryck. Idag blir det killarnas, varför ska leksaker som det inte leks med va framme? Eller ens va kvar. Tack men nej tack. Köket fick sig en omgång i veckan i skåpen. Lämnade på secondhand igår. Kan lämna lite mer om någon dag. Nu vill jag ha nya tallrikar hem. Vi har bara 7 st mattallrikar kvar. Vill så gärna ha Swedish gracetallrikar. Men dom är dyra. Men så fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar