lördag 8 oktober 2016

Lördag!

Vilken skitfredag. Började med att magen levde sitt eget liv. Inte magsjuk, bara jäkligt bubblig. Hela FM. Vilket innebar att jag inte kunde gå på min praktik och inte idag heller fast jag är frisk och pigg idag. Sen skulle blomma lämnas i kyrkan till Dexters fina fröken som gått bort. Fick en klump i magen av att se den, med band på och hälsningar från 16 namn till alla barn på propellern. Den va så fin, vi saknar fröken. En otroligt tråkig händelse i släkten fick vi besked om och jag är så glad för mina barn välmående. Efter detta bet jag av en krona, alltså allt på ovansidan på visdomstanden lossnade. Så jäkla ont.  In akut en fredag till tandakuten. Fattig och jäkligt många timmar senare åkte vi hem, med tanden delad i tre delar men kvar i munnen. Grinat,svurit och bett tandläkaren dra åt helvete. Fått medicin, lugnande och värktabletter för att klara nästa besök hos någon. Så... Hade ni en bra fredag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar