torsdag 2 juni 2016

Hej torsdag!

Time flyes, redan torsdag, imorgon startar helgen. Maken har jag inte sett på tre dagar, snabbt en stund på morgonen i tio minuter medans den ena sitter på toa o den andra fixar i ordning sig något sånär för att gå till jobbet. En puss i all hast sen vaknar jag till av att han kommer hem och killar på min rygg när han lägger sig o kollar på film. Vad klockan är vet jag inte, kan va 21 eller 23, jag är supertrött vid 20 och slocknar ganska snabbt. Perioder hemma ser ut så här, det vet vi, det funkar och vi dör inte av det, men det är trisst, jag saknar honom och framförallt saknar arnen honom, speciellt hans bundsförvant J. Det märks på honom när det är dessa perioder. Han blir lite arg och grinig och tycker att ALLA är supertaskiga. Han ser dock fram emot helgen, han behöver den. Har inte hunnit berätta om SPANIEN, vilka dagar, ler och mår jäkligt bra av den resan, energipåfyllnad, sol, roligt, Elvina som kliver utanför sin comfortzone med att surfa med en person hon knappt känner ( men som alla vi bara kom att gilla, massor, så bra person) Jag ska skriva mer sen om resan, knappt jag har gått igenom allt själv i sinnet. :-) Vill tillbaka!!! Vardagen kom i kapp snabbt, HLR kurs och jobb direkt man var hemma i princip, ledig en dag sen förra fredagen. Nu är det helg och ledigt, ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar