fredag 13 maj 2016

Trots?!

Sliter mitt hår,vet inte vad jag ska göra och vill gråta. Blir galen, vart kommer alla olika humör ifrån? gråt,tårar,otrevligt,svarar inte, tjatar,måste ha nununuuuuuuuu, ropar bäst som ropar högst. Mina öron är döva, tålamodet tryter och jag blir tokig. Svarar man en 4 åring fel, det vet man. Svarar man en 2 åring fel, det VET man, svarar man en 6 åring fel, DET VEEEET MAAANNNN. Svarar man vår 16 åring fel, då höjs ögonbrynen och hon går.  Ingen är den andra lik, och efter flera veckor hemma själv med barnen i veckorna har jag tappat vem som har vems humör och vad som gäller vart. 😨😨😨😨😨😨😨 ge mig styrka någon. Tack. Eller öronproppar och ögonbindel.  när dom dessutom gnuggar in i ansiktet på varandra att dom själva varit snälla och får fredagsgodis men inte dom andra, då känns det som full pott i konflikter på en o samma dag... Snart semester? Jo tack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar