tisdag 3 maj 2016

SOL!!

Fanken va skönt det är! Förutom pollen ( alltid något att gnälla på) så mår man så mycket bättre. Barnen är helt slut, tror pollen och att dom inte är inne en sekund när man kommer hem. Jag har EN (!!!!) uppgift kvar som ska in innan nästa söndag, sen har jag klarat 2/3 av skolan. Har sökt sista terminen så håll tummarna på att det går vägen, annars får jag ta en paus nästa termin, jobba och sen bara hoppas att jag kommer in till jul. Väntar på schema för sommaren och sen kan man ladda för sommaren och planera lite kanske. Sista veckorna har jag inte träffar Ronny mycket, i går kom han hem när jag somnat och i dag blir det nog lika dant. PÅ torsdag är han hemma, då jobbar jag....fredag jobbar han och jag är hemma..:-) Så har det sett ut några veckor, blir bättre. Helgen hoppas jag på sol och att vi får lite hjälp med altanen, går så fort när dom är ett gäng som sätter fart. Jag ska jobba på söndag em/kväll. Sen är det bara ett pass kvar innan semestern. Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen hämta små juveler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar