söndag 3 april 2016

Vilken vecka!

Hade påsklov med barnen. Vi har haft kompisar över och lekt,jag har städat barnens rum och rensat och sen har jag haft då jäkla ont i bröstet,upp i axeln och ut i armen. Besök på akuten och stor genomkoll men inget hittades. Jag har svårt att dra djupa andetag o får attacker där jag bara vill lägga mig o skrika för det gör så ont. Nerv i kläm,en hemskt nackspärr,lungsäcksinflammation eller något annat skit. Livet i sig kanske som någon sa igår... Ont gör det iaf.  Ipren och vetekudden är mina kompisar just nu.  Tack Tommy o Anna för vi fick lämna barnen där igår!

Jag va så trött i går, tacomiddagen stog filippa för och jag låg på soffan. Jag fastnade framför Gympaläraren med Kalle Zackri Wahlström på ettan, tänk om fler tänkte och gjorde som honom. Slutade med att jag kollade alla program av Gympaläraren och väntar nu på nästa. I säng med barnen och Elvina lät som vanligt och kan inte sova. Gillar inte kvällarna när hon håller på, hon behöver sömn men vill inte sova. Vaknar på nätterna och kommer in till oss. Vet inte när hon sov i sin egen säng sist en hel natt. Jobbigt börjar det bli iaf. Funkar inte heller med madrass på golvet, vi testar just nu o hon vaknar där efter ett tag o lägger sig hos oss då.

Ronny la sig i tunnan igår och grannarna gjorde han sällskap, jag hann somna innan han kom in och har sovit hyfsat inatt. Vaknat lite av att det gör ont. Nu däremot har jag jäkligt ont i axeln o nacken.  Jack ligger här på soffan med mig och kollar på tv. Dom andra sover. Funderar på vad huset har att erbjuda idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar