torsdag 11 februari 2016

Ta hand om mig själv.

Skulle vilja färga håret, klippa det lite, fixa naglarna, göra fransar och även bara få bort allt grått o glåmigt i min hy som gör att jag ser ut som ett vrak. Känner mig som ett och ser ut som ett. Thats it. Har presentkort på naglarna, hårfärg i skåpet, skulle vara en bit på väg. :-) Brun utan sol kanske kan ta bort det gråa man har i ansiktet. :-) Något måste göras. Kanske hinner en sväng på lördag om jag har tur. Jag har lyckats med att tappa bort min vigselring, en av de få smyckena jag använder, jag älskar den ringen, enkel och fin. Jag hittade inte min klocka eller ring en dag och vet att jag tar av mig dom innan jobbet då man inte ska ha smycken på sig då. Men jag brukar lägga det på byrån, en hylla i köket eller i en liten ficka om jag kommer på det sent på väg redan, men icke... det va borta. Ronny hittade sen min klocka i bilen mellan framsätena, då vet jag att jag tagit av mig det i bilen iaf, men ringen är inte där. Den kan ju ha rullat en bit med i bilen och även ut ur bilen. Usch, det är verkligen inte roligt alls. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar