måndag 23 november 2015

LÖRDAGEN!!

hej och hå vad jag blev överaskad, höll på att börja gråta av lycka ett tag och sen njöt jag bara av att få lite tid med maken, bara strosa, äta lunch, middag och gå på spa. JKag pckade in mig i bilen med dom små, vi skulle till Carina och äta lunch och efterätt och hänga med mostrar och en kusin några timmar. Kom dit, att Lotta och Marielle inte var påå utsatt tid var inget jag funderade på alls. Det ringer på dörren, Carina öppnar ooch in kliver Ronny med tre röda rosor, men innan jag ser honom hinne rjag se en glad Filippa och fundera påå att Marielle ser annorlunda ut, sen kliver min man in och undrar om vi ska gå på date. :-) Jag måste sett ut som en fågelholk. Glad blev jag i alle fall. Detta var tydligen planerat sen ett tag av dom och jag har inte undrat något. Vi åkte till Skärholmen, kollade ut en ny förlovningsring då min blivit lite liten, Vi åt lunch och strosade innan vi begav oss till Skogshöjd spa och bubblade, åt lite mat och frukt och sen fick jag massage. SÅ HIMLA MYSIGT!! Tack kära ni som gjorde detta för mig. Tack tack. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar