tisdag 1 september 2015

Lilla skruttan.

Elvinas mage är galen igen, vet inte om hon förstår hungerkänslor alls ibland, börjar stressa mig en del, men vi fick snabbt en läkartid så ska dit snart. Hon vaknade inatt, skakar, kallsvettig och magont. Dock utan kräkattack som normalt brukar vara en följd. Fattar inte. Tyckte hon åt mycket till middag i går, pasta o sås och mjölk, innan det mellis, men under skoltiden har jag ingen aning. Hon kanske inte har ätit alls då mer än några tuggor så då suger väll kroppen åt sig all energi som den kan av det lilla hon kan äta. Måste få detta på rätt väg igen. Ledsen och trött idag vid lämning. Ångrade mig lika fort som jag lämnat att vi var där. Barnmottagningen ville att vi skulle komma idag redan då dom fått en återtid. Hon va snäll o hörde att detta va riktigt jobbigt för mig att prata om. Nu skynda till läkartiden. Håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar