fredag 29 maj 2015

Trevlig helg på er.

Veckan har bjudit på mycket, shoppingtur med min syster, skolarbete i psykologin som jag blev godkänd i, blev godkänd på exuppgift nr 2 på kursen jag har kvar. Jobbar på sista uppgiften på den kursen som ska in nästa fredag, skönt är att jag är snart är klar med den så behöver inte stressa. Lekparken hanns med i solskenet i går och sen ska vi till Rönninge gymnasium idag för att kolla. Hann inte med det på öppet hus dagarna så fick komma idag istället. Helg igen och bara 16 dagar kvar tills vi åker. Om jag längtar? Jo, lite... :-) känner mig dock stressad, kommer säkert hinna allt jag vill men på håret, vill få till lite presenter till olika personer, klippa mig, hitta en lugn stund mellan allt man gör och även hinna packa. I vad? Har nog inte resväskor så det räcker........får ta mig till brorsan, han har tror jag. Vill ha allt smidigt. Enkelt och lätt måste det gå. Har alla sommarkläder? behövs något mer? Jag borde kanske ha ett par bikinitrosor? Mitt i detta så får man ångest av att gå ut på tomten, så jävla rent ut sagt mycket att göra. Plantera saker blir inte av i år, har lagt ner det projektet, tid ork och motivation finns inte. Har lyckats hålla liv i 4 tomatplantor, vi är glada om dom lever ett tag. Nästa år , det får bli planteringen år. Få klart poolen känns inte heller som en prio.  Finns badstrand att vara vid och vattenspridare. Tur är väll det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar