torsdag 21 maj 2015

Time flies....

Sista inlägget, tog oss till Grödinge, planen var lite rose i solen, herrarna skulle jobba och barnen leka fint. Allt gick så bra så vi åkte inte hem. :-) Annas bror och hans ena son var där, alla sov kvar. Spontant, sen kväll med vakna barn långt efter läggdags men himla trevligt!! Tack!! Skrattar gott åt vissa saker än. :-) NY VECKA, Några dagar kvar till det är dags att sluta dagis och skolan och ta sommarlov. Känner på mig att detta är det sista glassarsommarlovet för min del, eller vad säger du min goda man som sliter o svettas på ditt jobb jämt?? :-) Idag är det förskolans dag, men först samtal om vår knasboll i familjen, MR J. Ska bli så skoj. Jag har så lätt att börja tjura när jag sitter på dessa samtal, ELvinas första grinade jag på, det är så stort att se allt man missar på dagarna. Jag vill se och höra allt.Sen har jag gråtit på dom andras med. Glädjetårar, men det hajjar ni va? :-) Ja jag vet, är lite smått knäpp när det gäller mitt sätt att se på detta med mina barn på förskola och vilja ha dom hemma ( trots att jag sliter mitt hår emellanåt, men jag ÄLSKAR detta ) Låt mig klaga, lägg inte för stor notis på det. Snart är dom stora och jag kan inte ha dom hemma så här och vara där, jag kommer säkert lida av separationsångest då. :-) Så, dags att fixa det sista hemma, sen så ladda för denna eftermiddag. Maken skulle sova borta men kommer hem, alltid trevligt. Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar