fredag 8 maj 2015

Fredagsfeeling....

Vaknade innan kl 6, alla sover än och jag ligger kvar i sängen. Vilan gör en nog gott. Intalar mig det iaf.  Hoppas på en solig  dag, men vill inte titta ut, tydligen har vildsvinen varit på besök...trisst. Ni vet när man har massa småsaker att göra, så är det nu, men jag förmår mig inte att ta tag i en enda grej. Övermäktigt. Gör hellre annat som att städa kökets skåp o kolla pm svägerskan vill ha det överblivna. 😀😀

To do list...

Plantera buskar och frön.
Städa garderoben
Gå igenom sommarkläderna till barnen
Bära bort saker framför huset som ska rill förrådet
Bort med kabel grejerna som står på gräsmattan.
Städa ur bastun som igen är full med skit på golvet.

Lite sånt,  inga stora saker, men blir inte gjort.. Kanske idag...Eller så tar jag det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar