onsdag 24 september 2014

Höst!!

Gillar den, man kan tända ljus, elda i kaminen, tända utebelysningen och allt blir ganska mysigt, om det inte regnar, som det gör idag. Vi hänger inne, jag och Dexter, dom andra är på dagis, jag har betalat räkningar, rotat fram alla höstkläder, jag har även beställt namlappar från Filur för det går åt en hel del när man ska märka tre barns kläder ( märker bara ytterkläderna men 15 par vantar, 7 mössor och tre uppsättningar ytterkläder, höstskor och gummistövlar, regnkläder o annat ) så dom tog slut. Gillar dom som är självhäftande. Gick igenom skorna med barnen i gårkväll, att dom växt vet jag men jisses, alla skor som jag hoppats på var lite försmå. Jack kan ärva gummistövlar och Elvinas vinterskor, ( ja, han kommer ha hennes rosa gummistövlar här hemma och funkar inte hans fodrade regnställ så får han ärva hennes, svart och lila, blir jättebra att ha här. ) Dock måste nya höstskor köpas. Sen tror jag att hans ytterplagg är klara. Elvina kan förhoppningsvis ha hennes kängor i höst, vinterskor och fodrade gummistövlar måste köpas. Så har ni tips så ge mig det. Ha en bra dag, ska ta lite kaffe och fortsätta med allt som ska göras. Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar