lördag 20 juli 2013

Lite vakentid.

Är helt off idag, vet inte bad det beror på, säkert en kombination av allt. Sov till 8.30 o sen somnade jag några timmar till efter lunch. Skulle kunna sova mera..... 
Känner mig osocial och otrevlig och bara ganska lat. Kanske helt ok men har knappt orkat hälsa på grannarna som är här. Hör iaf att det byggs lite. :-) Blir en tidig kväll, igen..... 

Håll tummarna att det startar snart!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar