Idag är dagen D, har ingen känningar alls, trött på ont nu och vill ha min bebis hos oss. Hon kommer, jag vet, men NÄR? Otålig och hormonerna spelar ett spratt.
Vi har haft en toppen sommar och i morgon ska vi åka till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld :). Både Ted och jag skyndar oss för att kolla din blogg varje dag, för att se om bebisen har kommit :). / Linda
Hon kommer nog snart ska du se! Jag väntar med spänning, ska bli så kul och få veta vilket namn ni ska ge henne :), / Linda
SvaraRadera:-) hoppas på att avslöja det till veckan iaf!! Hoppas ni har en bra sommar!
SvaraRaderaVi har haft en toppen sommar och i morgon ska vi åka till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld :). Både Ted och jag skyndar oss för att kolla din blogg varje dag, för att se om bebisen har kommit :). / Linda
SvaraRadera