Dessa hormoner som ska följa en hack i häl, man blir ledsen, irriterad, arg, trött, gråtig, besviken på saker man vanligtvis INTE tar åt sig så mycket av. Vet inte ens om allt det man blir så av är negativ kritik, men suger åt mig som en svamp. Bra att det snart är över.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar