måndag 22 juli 2013

Finbesök.

Elvinas kompis från dagis kom och hälsade på idag, det var ett kärt återseende, som Elvina längtat. :-) Lek och bus och bad några timmar gjorde dagen rätt bra. Innan det satt vi på trappen med en annan favorit, Micke, tror den lilla damen hade en bra dag idag. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar