Påbörjade lilla altanen för ett tag sen, snart är all trall på plats och bara staketet klart, sen ska vi ha som en liten tunn kant runt poolen bara så är det färdigt. Ska bli mysigt med den delen. Men vill ju ha nya möbler dit då. :-) lite sugen på en hörnsoffa i konstrotting, får bli till nästa år istället tror jag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar