tisdag 31 augusti 2010

Ullared....

Anna och jag var till Ullared igår, jisses vad saker. MASSOR!!!!! Idag är jag trött i fötterna....som tusan..... men vi hade det skoj. Vi kom dagen innan och bodde på Karlsbergs gård, att rekomendera om man ska dit! Vilket ställe och vilken service. Stugorna var fräscha, egen toa o dusch, supergod frukostbuffé och sen så var hon supertrevlig. :-)

Igår tog vi oss an det,vi gick en dag på Gekås. Jag hittade superfina kläder till tjejerna, bilder kommer, måste få upp det ur påsarna bara. Jag köpte lite till mig själv och Ronny fick lite han med. Billiga saker till barn, helt klart prisvärda saker. Leksaker var superbilligt. En bra dag helt klart, lite fattigare nu men har iaf fått i hop kläder till vintern åt båda. :-) SKÖNT!!

Nu ska jag vila, Elvina sover en stund nu så ska passa på jag med. :-) hej så länge...

1 kommentar: