torsdag 27 augusti 2015

Min fina.

Ibland kan jag bli så varm i hjärtat av barnen, eller ibland, det va att ta i i underkant. Snart 2 veckor som E gått i skolan, alllt går över förväntan och i dag ska vi åka och handla lite saker som behövs. Vi ska fixa gympapåse och köpa vantar och en mössa. Jag antar att det blir med frost på. Man måste ju vara fin när hösten kommer. Jack kommer som vanligt inte välja något med små detaljer på, utan ju mer desto bättre tycker han. :-) Han hänger med sin pappa hela dagarna nu och njuter, det åks traktor, dom har byggt odlingsbänk och fixat lite annat. På måndag är det 81 daga sen vi var på förskolan, kommer nog bli skoj bara dom kommer dit. Långt sommarlov och lata dagar. Jag ska med andra ord få lite egen studietid 4 dagar i veckan, på fredagar är Dexter och Jack hemma med mig och Elvina är på skolan. Filippas lyxschema gör att hon är hemma kl 12 på fredagar några fredagar framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar